Raňajky

3:15

Ahojte.Prednedávnom začla škola a už som doma.Kedže máme tobrého riaditeľa máme dnes riaditeľské voľno,aj ked neviem prečo ale konečne som sa vyspala a urobila som si dobré raňajky.O tomto bude dnes aj príspevok.Kedže pravdepodobne viete ,že by ste mali raňajkovať už len preto ,že väčšinou majú ľudia nadváhu lebo nestíhajú alebo nechcú raňajkovať a vôbec si to neuvedomujú.Raňajky by ste mali zjesť maximálne dve hodiny po prebudení.Zdravé raňajky by vám mali dať dosť energie a živín aby ste úspešne mohli začať svoj deň.Dnes vám ukážem pár vecí čo zvyknem jesť na raňajky.


PLACKA :2 vajcia
                  30g ovsené vločky
                  med (podla chuti)

Všetko spolu rozmixujete a dáte na panvicu kde je olivový olej (nie veľa) ked bude už ''držať pokope'' obrátite ju na druhú stranu už ked je hotová date na ňu iba vanílkový tvaroh jemný.

COOKIES :2 banány alebo jablká
                    ovsené vločky

                   70 percentá čokoláda (kúsky) alebo škorica
Banán a ovsené vločky spolu zmixujeme v miske do kaše. Pridáme k hmote čokoládové kúsky a zamiešame.Z cesta tvarujeme placky a necháme upiecť na 190 stupňoch cca 15 minút.
SMOTHIE:ovocie podľa chuti
                    jogurt alebo mlieko
                    tvaroh(podľa chuti)
Všetko rozmixujete ponorným mixerom alebo shakerom.

Dúfam ,že som vás aspoň trochu inšpirovala.Určite mi do komentu napíšte aké sú vaše obľúbené raňajky.Ahojte zatiaľ! 






You Might Also Like

8 komentárov

  1. Smoothie je fajn, dá se udělat z jakéhokoliv ovoce, taky ho mám ráda. www.cookingwithsusa.blogspot.cz :-) Třeba se něčím inspiruješ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja milujem doslova smoothie a máš super blog! :)

      Odstrániť
  2. Najviac ma zaujali tie cookies... Asi to pôjdem vyskúšať :) V poslednej dobe naozaj nestíham raňajkovať doma, tak si to kompenzujem v pekárni cestou do školy :)

    http://life-by-romi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tie sú tiež moje obľúbené,len to cesto treba doplniť aj napríklad sušeným ovocím,cornfleks,vločky a tak aby to bolo husťejšie. :)

      Odstrániť
  3. Já nejvíc miluju ke snídani palačinky, lívance a všechny tyhle placatý věci(takže ta první placka je pro mě určitě inspirativní). Vlastně jsem ráno vůbec nejhladovější, takže bych mohla i něco na způsob anglické snídaně :D Jen na to není většinou čas, takže to odbudu jen mlékem a čoko lupínky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja už večer zaspávam a rozmýšľam čo budem jesť ráno a ráno moc toho zase neviem zjesť :D

      Odstrániť