Milujem jeseň!

10:29

Ahojte baby! V predošlom tagu ste sa mohli dozvedieť nové veci o mňe a hlavne to ,že milujem jeseň.Aj ked ste sa to mohli dozvedieť s názvu príspevku,dnes vám poviem pár vecí ,čo sa týka mojéj jesene..alebo skore prečo milujem jeseň.Dúfam ,že sa nájde niekto kto tiež miluje pre tieto veci jeseň!


                                                  ČAJ!
-všetky poznáte dni ked vonku prší a je zima,celé dni by som len spala,ale kedže tento šk. rok ma čakajú ťažké skúšky,testy,talentovky.. namiesto spania čitam knihu a riešim staré monitory.Kávu nepijem a horúcu čokoládu tiež nie a preto si najradšej dám čaj.Popravde milujem všetky ale niektoré si neviem vychutnať na jeseň alebo v zime ako čo sú s príchuťou ananasu a pod.Tie si skoréj nechám na leto.Zvyknem piť čaj s mliekom,viem ,že to niekomu je hnusné,alebo čudné aj mne to bolo najprv celé čudné ale časom som to skúsila a od vetdy to kombinujem s všetkýmy čajami.
                                                                                                                                                    OBUV!
-aj ked väčšinov baby,bloggerky majú radšéj jeseň kôli outfitom ja ju mám radšej kôli obuvi na ktorú čakám celý rok aby bolo počasie na čižmy typu Timberlan,UGG,Martens a podobne..Najradšej mám UGG,skoro všetkých čo poznám hovoria zle o čižmách UGG aj ked ich v živote nemali na nohe ani nemali tú možnosť ich nosiť celú jeseň,iba videli na webe nieaké fotky kde baby majú "vyšľapané" čižmy a už preto by ich také mala mať každá.Lenže určite je rozdiel ked si ich kúpiš v NewYourker-i za 2 eura a potom to tak aj vyzerá.Ja mám doma 3 páry takýchto čižiem a ani jedny nie sú "vyšľapané"Takže neháčte každého do isteho vreca.

FALL LOVE!

-mám pocit ,že jesenná "láska" je najkrajšia aj ked nie v každých prípadoch ale mne to príde moc cutee.Kedže cez leto na nič iné nemyslím ako na večery a podobne,vždy to na mňa príde v jeseň.Viem ,že tieto jesenne lásky su pre mňa za dva týždne preč,ale ja ích aj tak mám rada.

NAHODA?
-dalšia vec prečo milujem práve jeseň,je preto ,že sa mi v tomto období stálo veľa vecí ktoré si budem asi navždy pamätať.Sú to veci ktoré sa ľahko alebo vôbec nezabúdajú.Aj ked veľa tých vecí sú zlé ale preto by som aj dokázala nenavidieť jeseň,ale kedže sa to už stalo čas nevrátim.Ale čo bolo,bolo idem daléj.

JEDLO!
-ako inak iba cez zimu si viem vychutnáť tekvicový pomfrit ako aj mrkvový.Kedže viete ,že mám radšéj zdravé jedlo preto rada skúšam nové recepty čo sa týka tekvicových koláčov a podobne určite odporúčam tekvicu a mrkvu zapečenú v rúre.Niečo najlepšie pre mňa!

Aj ked týchto dôvodov prečo milujem jeseň je málo ale určite ích tu je ešte milíon,ale sú to maličkostil..Dúfam ,že sa vám príspevok pačil!
Nezabudnite sa pripojiť k lokalite,aby som čím skoršie robila giveaway!Tak teda ahojte zatiaľ.





You Might Also Like

9 komentárov