Everything is in your ownhands

9:33

Ahojte,už dlhšiu dobu ste si mohli všimnúť na mojom Instagrame (tu) a na PumpUp kde ma môžete sledovať ako veronikamelegova ,že sa zdravo stravujem čo nie je nič nové u mňa ale kedže ste chceli odomňa príspevok tak tu ho máte.Na ask.fm dostávam pravidelne otázky typu :prečo to robíš,dovolia ti to rodičia,je to zbytočne... Už dávnejšie som písala príspevok o mojom chudnutí a bola som sprostá ,že som to zverejnila kedže môj blog navštevujú aj dievčatá ktoré su ešte vo vívoji.Od vtedy som to už nebrala ako dietu,chudnutie ale ako životný štýl.

PREČO TO ROBIM?
Už 3 rokmy som mala problémy z váhou a vtedy som začala kombinovať zdravú stravu a šport.Po čase ma to prestalo baviť a dosť mi to bolo jedno kedže som bola v 6-téj triede a bola som vo vívoji.Pred týmto letom som pochopila o čom je zdrávé stravovanie a zdravý životný stýl.Dnes je to už asi 5mesiac čo som pochopila ,že ma nemá trápiť čo jedia ostatný okolo mňa ale JA.
ČO JE ZDRAVA STRAVA?Zdrvá strvava je strava ,ktorá neobsahuje príliš veľa tukov,sacharidov..ale je bohatá na vitamíny,bielkoviny...Zdravá výživa nie je založená na nejakých špeciálných potravinách,naopak,na úplne bežných,ktoré nakúpite v bežnom obchode.Mali by ste konzumovať na deň apoň dosť ovocia a zeleniny.Mali by ste tiež konzumovať nízkotučné jogurty,bio mlieko,syry.Jedzte dosť orechov a semien,obsahuje to dosť vhodných tukov.

ČO TA NAJVIAC MOTIVUJE?
Jediné čo ma najviac motivuje som len ja,moje pokroky,pády dole,ako aj kilá ked idú dole.Na začiatku to nebolo jednoduché ale ked to robíte nieaku dobu zvykáte si na to.

Viem ,že to nie je jednoduché ale predsa nechceš byť ovca.Radšej vymeň jeden večer študováním o správnom životnom štyle daj na tanier zeleninu nie rezeň,chod si zabhať nie jesť chipsy pred telkou a môžeš čakať zajtrá výsledky.

+Recept jablkové lievance
2 jablká
2 vajcia
trochu mlieko
2 PL jemného tvarohu
škorica
ovsené vločky
med  

:Všetko spolu rozmixovať a a to na panvicu zdrvé a dobré!







  Jedávate aj vy zdravo alebo vám je o jedno?






You Might Also Like

4 komentárov

  1. nechcem do teba moc rýpať, pripadáš mi ako super baba, ale genetiku neojebeš. čo som videla fotky tvojej sestry, máte 'to' v rodine, a ak by si aj schudla, kilá zase po nejakej dobre pôjdu hore :) a tiež si vo vývine, takže takéto blbosti že koľko vážiš by ťa nemali čo zaujímať :) inak, blog aka Maťa.... toť môj názor, ak sa ti neľúbi, choď sa sťažovať Aďkovi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to na druhej fotke je čo za placku - robila si ju ty sama? :) môžeš dať na ňu recept? a ten dizajn je ako Momin, tá vrchná časť hlavne to musím potvrdiť ale je to na tebe ako to budeš mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prepáč, nechcem sa ti do tvojho "zdravotného štýlu" rýpať, ale nemyslím si, že nemôže človek písať o niečom, o čom nemá dostatočné vedomosti. Ješ dosť zle a nedá sa to vo všeobecnosti nazvať "zdravým životným štýlom" ;) máš tu fotky jedál, no ak si dáš do jedla olivový olej, neznamená to hneď, že je to zdravé jedlo ;) máš tam fotku "cornfleksov" (kukuričných vločiek), ktoré obsahujú veľa sacharidov a v článku si uviedla, že sacharidy by sa mali vylúčiť alebo zredukovať na minimum. Ak by si si preštudovala literatúru o zdravej výžive, tak by si sa dozvedela, že sacharidy sa MUSIA jesť! Samozrejme sa bavíme o správnej forme sacharidov - ovsené vločky (napríklad), z ktorých získavaš energiu. Taktiež téma ovocie - všetkého veľa škodí a to isté platí aj o ovocí. Netreba to preháňať, pretože nadbytok vitamínov tiež nie je veľmi prospešný a obsahujú veľa cukru (rýchleho), čo pre telo nie je zdravé - cukor v krvi sa rýchlo zvýši a tak isto veľmi rýchlo zníži. Tuky - tak isto ich telo potrebuje! Potrebuje tuky hlavne rastlinné - avokádo, olivový olej,... a zo živočíšnych najmä omega 3 - hlavne tučné ryby ako je losos. Bielkoviny sú nestráviteľné, ale sú stavebnou jednotkou svalu, ale netreba ich do seba "pchať" kvôli zaťaženiu obličiek. Mala by si papať hlavne pravidelne a vlákninu, ktorá je nestráviteľná a napomáha tráveniu. Taktiež hlavne veľa piť od 2,5-3 litrov čistej vody denne (poprípade nesladený čaj). A samozrejmosť, neustále k tomu pridávať pohyb a papať pravidelne. Neber tento komentár ako "disovanie", zober to, ako doplnenie či už tvojich vedomostí alebo vedomostí čitateľov tvojho blogu. Netreba zabudnúť, že treba jesť pravidelne, primerane a hlavne sa hýbať. Držím palce, nech sa darí :)

    OdpovedaťOdstrániť