???

11:09

Ahote!V minulom príspevku som vám spominala ,že mám pre vás pár informácií o blogu.Kedže je leto musím ísť na dovolenku.To znamená ,že nebudem pridávať žiadne príspevky maximálne random ,a ak sa mi podarí aj normálne outfit,beauty.. Takže od 12 júla do 8 augusta budem v zahraničí nebudem si brať zo sebou notebook a ani tam nebude moja fotografka.Preto sa budem snažiť pridávať aj na svoj facebook ako aj instagram,snapchat...Aj ked som plánovala tento týždeň pridávať čo najviac príspevkou veľmi nepodarilo kedže sa balím,chodím von..Dlho som plánovala giveaway,čiže sa môžete tešiť ked prídem domov v auguste ju konečne urobím.Dúfam ,že mi ospravedlníte takú pomerne dlhú neprítomnosť na blogu,Dakujem za pochopenie. :)


You Might Also Like

6 komentárov

  1. Užij si to tam, myslím, že tohle každý čtenář rád pochopí, jsme jen lidi, neumíme se rozdvojit!:) :D
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem! Dúfam ,že to každý pochopí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem... aj ked neviem ako si to pochopila ale to niesom ja ale iba nieaka fotka z netu. :)

      Odstrániť
  4. ak by si chcela a mala sa možnosť dostať teda k netu, tak sa môžeš prihlásiť do Giveaway ak chceš :) a uži si dovolenku samozrejme! :)

    http://its-only-about-you.blogspot.sk/2014/07/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak to pôjde cez mobil tak skúsim šťastie, dakujem :)

      Odstrániť