Summer nails!

11:06


Ahojte baby!Leto začalo a hned musí pršať,ráno ked som sa zobudila mi napadlo ,že je správny čas na nový príspevok.Kedže milujem leto a letné svieže farby rozhodla som sa vám ukázat aký nechtový dizajn mám najradšej v lete.Sú to letné farby ktoré by malo mať každé dievča na leto.Ja už zo zvyku mám vždy umelé nechty.Takže tie čo si to nerobíte na umelé nechty dajte si radšej ako podklad bieli lak.
POSTUP:
Najprv si nanesiete podkladový bieli lak.Necháte dobre uschnúť.
Vyperiete si 4 pestré farby a na necht s kazdou urobíte vätšiu kvapku a potom to rozotriete s malou špongiou.
Na koniec necháte uschnúť a na to nanesiete priesvitný lak.


Použila som ružový,modrý,zelený a oranžový lak.
Ružový,zelený,oranžový-FLERT PROTEIN..recenzia (tu)
Modrý-GOLDEN ROSE
             Dúfam ,že sa vám príspevok páčil ,
+plánujem urobiť GIVEAWAY ked budem mať 25-30 odoberateľov,do komentu napíšte čo by ste chceli v súťaži,Dakujem za každý koment. :)

You Might Also Like

2 komentárov