Spoveď beauty blogerky

7:19


Ahojte,dnes mám tu pre vás tag ktorý som videla možno pred mesiacom a zaujal ma preto som ho urobila aj ja.Pri tomto tagu sa dozviete o mne zase niečo nové.

1. Koľko času tráviš písaním/úpravou článku?
Pomerne dlho,ked to mám ešte fotit je to ešte dlhšie,cca jednu-dve hodiny.


2. Míňaš alebo šetríš?
Väčšinou šporím a potom to miniem :D

3. Kedy je pre teba najjednoduchšie blogovať?
Musím sa cítiť dobre,hlavne cez prázniny alebo cez víkend.
4. Ako ti každý deň trvá, než sa pripravíš von?
Asi hodinu.Podla toho kde idem.
5. Aký je tvoj najhorší makeupový/vlasový zlozvyk?
Makeupový asi nemám a vlasový je to ,že sa nerada češem väčšinou ich mám v cope alebo tak,kedže ich mám kučeravé je to hrozné.
6. Akým citátom by sa podľa teba mal riadiť svet?
''Zo dňa na deň''
7. Čo ti robí písania za počítačom pohodlnejšie? 
Hudba,čaj a dobrá nálada.
8. Kto je tvoj najobľúbenejší blogger?
 
Zahraničných nemám ale Slovenské blogerky asi Martina Horňáková a Linda Fusková.
9. Ktorý blogger by si zaslúžil viac čitateľov ako má?
 
Linda Fusková teda Linda Taylor.
10. Na čo sa tešíš v budúcom roku najviac?
Na svoju 15-ku.

11. Ako dlho ti trvá pripraviť príspevok?

Ako som už hovorila skoro dve hodiny.

12. Čo máš práve teraz na sebe? Nohavice, tepláky, pyžamo?

Kraťase a nejaké 100 ročné tričko.


13. Na čo si najviac hrdá vo svojom živote?

Na svoju sestru(pozdravujem,ona si to čítaa len ked ju tu spomínam :D) a na to že som postúpila na kastingu a vôbec som to nečakala.

Dúfam, že sa Vám tag páčil a ak ste ho robili aj Vy nezabudnete mi napísať link do komentárov, veľmi rada si ho prečítam :)

You Might Also Like

0 komentárov