FLERT PROTEIN NAIL POLISH

13:00

Ahojte,dnes som si prichystala recenziu na laky FLERT PROTEIN.Nemala som s nimi skúsenosť ale dostala som ich ako darček,a bola som prekvapená.Laky na nechty sú vysoko kvalitné,neobsahujú toulén ani formaldehyd.Elegantný dlhý štetec vám umožnuje pohodlné nanášanie laku na nechty.V e-shope je 108 odtieňov na predaj.Moderné pastelové farby,perleťové,trblietavé a neonové farby vám ponúkajú spokojnosť a kombináciu na každú príležitosť.Neviem presne ako to ide ale ked si objednáte s e-shopu v balení máte 100 lakov.

Lak na nechtoch má výdrž 8 dní.Po 5 dnoch sa začal odlupovať ale stále to vyzeralo nosiťelne.S topcoatom lak vydrží dlhšie,teda závisí aký použijete.


Oceňujem ,že lak vydrží dlhšie a nie ako od Essence,laky ktoré vydržia max. 3 dni a ich cena je dosť vysoka na ich kvalitu.

Na dennom svetle vyzerajú ružovo neonové.

Prvá vrstva rýchlo uschla ale bolo vidno cez ňu necht.Pri druhej to bolo už lepšie ale ked si dáte na tom záležať vyzerá to dobre.

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Wow poslala by si mi pls link na en e-shop :) Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://londessa.rs/index.php/dekorativna-kozmetika/flert-protein :)

      Odstrániť